Sunday, September 30, 2007

Jamuan Iftar @ Puteri Restaurant, TTDI

Seperti yang telah diwarwarkan, pada 30 September 2007 bersamaan 18 Ramadhan, SMCKK Class of 1983-1987 telah mengadakan Jamuan Iftar (untuk kawasan Lembah Kelang).

Tengah tunggu Adi, Padil turun 8 kilo
Uploaded by Egghead via SMCKK_87


Seramai 8 orang telah hadir ke majlis tersebut iaitu (susunan ikut masa ketibaan) Zainuddin (Yang Berusaha), Syam Zakiril, Amirullah, Zulhairi, Fadil, Hishamuddin, Aminuddin dan Adi. Beberapa orang rakan yang lain tak dapat datang di saat-saat akhir.

Bismillah
Uploaded by Egghead via SMCKK_87

Tak banyak yang dapat kami bualkan sepanjang dua setengah jam bertemu sebab dok sebok layan makanan yang disajikan dan mulut pun penuh ngan makanan dan asap!

Rakan-rakan di Ipoh dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya pun akan mengadakan majlis sebegini di Perak dalam masa terdekat (tarikh belum confirm). Sesiapa yang ingin turut serta sila hubungi Saudara Azim.

Mewakili pihak AJK, kami ingin mengucapkan terima kasih daun keladi, ada masa kita jumpa lagi kepada rakan-rakan yang telah turut serta dalam majlis sempoi ini dan kepada yang ingin turut serta tapi kantoi di saat-saat akhir.

Insyaallah kita jumpa lagi pada Eidul Fitri 2007.