Tuesday, September 4, 2007

News from Japan

Setelah hampir setahun tak dengar cerita, tup-tup lebih kurang dua minggu sebelum reunion, teman dapat kontek saudara Ahmad Suaidi Haji Abdul Rahim a.k.a. Dee, Pak Arab, Suaidi etc. Kepada yang tak tahu, beliau adalah antara master mind untuk SMCKK Class of 1987 dan merangkap Pengerusi yang pertama sebelum disandang oleh saudara Azim Raden Mustafa.


[ Gambar terbaru beliau di Niigata, Jepun ]

Selain itu beliau juga adalah muka yang pertama teman lihat waktu mendaftarkan diri di SMCKK pada tahun 1983 dulu sebabnya beliau adalah ketua kelas 1RK. Masa tuh tugas beliau adalah membawa murid-murid baru ke asrama dan tunjukkan dorm, locker dan bunk. Ingat senior mana la pulak..

Plan asal teman, nak dapatkan short speech dari dia untuk ditayang pada reunion baru-baru nih. Mungkin sebab segan (bukan org Kedah punya segan naa, segan dia bermaksud malu..) maka pada 27 August 2007, dia cuma hantar gambar terbaru beliau semasa bersantai di Niigata. Siap dengan kimono (ehhh lelaki punya kimono nama apa ekk)

Pepehal, kalau tak silap pendengaran teman, setelah genap 3 tahun menuntut ilmu dari Master Shogun, beliau akan kembali ke tanahair pada 28 September nih.. Pada sesiapa yang free buleh larr mai KLIA bentang karpet merah dari airport ke Batu 9, Trong Perak. Heheeee..

Masa tuh kita dah start posa ramadhan, apa kata kita organise buffet ramadhan dan bertarawikh beramai-ramai di Masjid Ubudiah, di Kuala Kangsar sempena "ayam-kambing-beg" suaidi kita nih..

SMCKK_87 Web Album @ Flickr

www.flickr.com
smckk_87's photos More of smckk_87's photos

Latest Upload!